آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت، سئو
google-site-verification: googlec32ffb7769c7dafc.html

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت، سئو

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر قرار است در مورد تکنیک های SEO کلاه سفید صحبت کنیم ، بهتر است این کار را با اطمینان از اینکه همه در یک صفحه هستیم شروع کنید.

SEO کلاه سفید اصطلاحی است که تمام تکنیک های حسن نیت را با قوانین و انتظارات موتورهای جستجو و کاربران آنها پوشش می دهد. اگر نمی خواهید الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو را فریب دهید ، تضعیف کنید یا از آن بزرگتر شوید ، آنچه انجام می دهید احتمالاً SEO کلاه سفید است.

مردی با کلاه سفید SEO را انجام می دهد

این همیشه روش ارجح برای انجام کارها نبوده است. در روزهای اولیه و وحشیانه بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی شرکت های وابسته ، بسیاری از دارندگان وب سایت اولین بازپرداخت های بزرگ خود را از طریق تاکتیک های دست نخورده مانند پر کردن کلمات کلیدی ، رونوشت نامرئی و هرزنامه لینک ها جمع آوری کردند.

بنابراین ، چه چیزی تغییر کرده است؟ چرا سئو کلاه سفید بسیار مهم شده است؟ چند پاسخ وجود دارد.

چه چیزی آن را مهم می کند؟
در حالی که تکنیک های SEO کلاه سیاه نوید افزایش قابل اعتماد بازدید وب سایت از موتورهای جستجو را می داد ، اگر می دانستید از چه تاکتیک هایی استفاده کنید ، SEO کلاه سفید به طور ناامیدکننده کار کندی انجام می داد و به استانداردهایی بستگی داشت که گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیار محرمانه بودند.

با این حال ، اخیراً ، SEO کلاه سفید به دلیل موجی از فناوری جدید ، استانداردهای جستجو و شفافیت ، امیدوار کننده تر از SEO کلاه سیاه است.

ما درک می کنیم که موتورهای جستجو اکنون به دنبال چه هستند. ما می دانیم که کدام استراتژی SEO کلاه سفید نیز با این استانداردها مطابقت دارد

برنامه CTA را بزنید

فقط این نیست که در وهله اول روشهای SEO کلاه سفید خطر کمتری دارند. استراتژی های SEO کلاه سیاه ، مانند پیوندهای هک شده ، و چرخش مقاله ، نوید پاداشی را نمی دهند که قبلاً داده اند.

دلایل بسیار خوبی برای اتخاذ استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی کلاه سفید نسبت به سئو کلاه سیاه وجود دارد ، اما این بدان معنا نیست که رعایت قوانین فقط کافی است. دیگر کافی نیست که یک کلمه کلیدی را در یک عنوان یا عنوان فرعی قرار دهید.

نکاتی و تکنیک های کلاه سفید وجود دارد که به سادگی برای دارندگان وب سایت هایی که می خواهند در موتورهای جستجو رتبه بندی کنند موثرتر است.

در اینجا 9 استراتژی وجود دارد که بیشترین تغییر را در سال 2020 ایجاد می کند.

9 تکنیک SEO کلاه سفید که در واقع تفاوت ایجاد می کنند

https://academyit.net/products/seo
مهم است که درک کنید نه تنها چه تاکتیک هایی کار می کند ، بلکه چطور آنها را کنار بگذارید تا بیشترین تفاوت را برای شما ایجاد کنند. آنچه در زیر می آید همه مواردی است که آژانس من (The Search Initiative) در مورد آنچه که در حوزه سئو کلاه سفید بهتر نتیجه می گیرد و نحوه صحیح انجام آن را فرا گرفته است.

1. محتوای کیفیت را در اولویت قرار دهید
محتوا سلطان بود ، حالا هر چیزی که یک پادشاه را پشت سر بگذارد - امپراطور ، شاید؟ در هر صورت ، محتوای وب سایت شما یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در موتورهای جستجو است و بسیاری آن را در آینده به سمت اهمیت بیشتر گرایش می دهند.

گوگل ربات مقالات با کیفیت را دوست دارد

هرچند به سادگی نوشتن محتوای مرتبط "خوب" نیست. موتور جستجوی Google محتوای سایت شما را براساس طیف وسیعی از سیگنالهای مختلف ارزیابی می کند که شامل…

طول
موضوع
توزیع کلمات کلیدی
پیوندها (و مجریان آنها)
سن
روش درست برای نوشتن محتوا این است که مطمئن شوید متناسب با آن ، طولانی ، مرتبط و دارای منابع مناسبی است. ابزاری مانند Surfer برای ارائه تجزیه و تحلیل سریع مشخصات ایده آل برای برنامه ریزی مقاله مناسب است.

شما باید هر زمان که یک محتوا ایجاد می کنید از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات کافی برای پر کردن مقاله خود با اطلاعات ارزشمند دارید. و این برای SEO کلاه سیاه و سفید صدق می کند.

شما می خواهید محتوای شما به اندازه کافی جالب و معتبر باشد تا بتواند از دیگران پیوند بگیرد. این بخش مهمی از تکنیکی است که کمی بعد در مورد آن بحث خواهیم کرد.

یک محتوای با کیفیت می تواند موتور توسعه یک صفحه ، چندین صفحه یا یک وب سایت کامل باشد. با این حال ، محتوا به مدت طولانی احتیاج دارد ، حتی گاهی اوقات بهترین محتوای آن برای بلوغ بین 3-5 ماه نیاز دارد.

بر ایجاد مقالاتی تمرکز کنید که هنوز در آن زمان مرتبط هستند.
ناگفته نماند که سایت شما برای ارضای قصد کاربر شما لازم است. همانطور که مورد بعدی نشان می دهد ، این چیزی است که شما باید تمرکز کنید بدون توجه به اینکه از چه تکنیکی استفاده می کنید.

2. هدف کاربر را راضی کنید
موتور جستجوی گوگل مدتهاست که در ارائه نتایج جستجو با دقت بیشتری با انگیزه های جستجوگران وسواس دارد ، مأموریتی که "قصد کاربر" نامیده می شود. این تقریباً به همان اندازه از SEO کلاه سفید استفاده می شود.

برنامه CTA را بزنید

هر بروزرسانی در مورد ایجاد تعداد و دقت عواملی است که در حدس زدن قصد کاربر انجام می شود. اکنون هزاران سیگنال از این دست وجود دارد و آنها برای اختصاص دادن سایت شما در دنیای آنلاین به ورودی زیادی احتیاج ندارند.

همه کارهایی که شما انجام می دهید ، از محتوای خود گرفته تا طرح سایت و تصاویر شما ، باید براساس اهداف کاربرانی باشد که از طریق موتورهای جستجوی آنلاین به سایت شما می روند.

مت و پیت

چندین تکنیک برای تحقق این امر استفاده شده است. ابتدا در نظر بگیرید که سایت شما در فرآیند خرید به کجا تعلق دارد. آیا کاربران شما به دنبال اطلاع رسانی هستند؟ به چیزی که قبلاً می خواهند متقاعد شوند؟ برای خرید صحیح

  • saman abedi
  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سیاه: چیست و چرا باید از آن اجتناب کنید
SEO کلاه سیاه ممکن است برای بهبود رتبه بندی شما و به دست آوردن دید بیشتر در جستجو ، میانبری به نظر برسد. اما قبل از اینکه درگیر این تاکتیک ها شوید ، دو بار فکر کنید. تکنیک های کلاه سیاه بیش از آنکه به شما کمک کنند می تواند به SEO شما آسیب برساند.

سئو کلاه سیاه چیست؟
SEO کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات است که مغایر با دستورالعمل های موتور جستجو است و برای افزایش رتبه بندی جستجو در یک وب سایت استفاده می شود. تکنیک های SEO کلاه سیاه ، هدف جستجوگر را نادیده می گیرند و سعی می کنند با تقلب در سیستم و بدست آوردن دید جستجو از طریق روشهای بی پروا ، بهترین روش ها را دور بزنند.

برای مقایسه SEO کلاه سیاه و کلاه سفید:

سئو کلاه سیاه برای افزایش رتبه بندی از رهنمودهای موتور جستجو بهره می برد.
SEO کلاه سفید برای افزایش رتبه بندی از نزدیک دستورالعمل های موتور جستجو را دنبال می کند.
برخی از بازاریابان استفاده از SEO کلاه سیاه را به جای تکنیک های SEO کلاه سفید انتخاب می کنند زیرا فکر می کنند با الگوریتم های موتور جستجوی بازی ، می توانند قابلیت جستجو را سریعتر یا ارزان تر کنند.

اما SEO کلاه سیاه در واقع می تواند خیلی بیشتر از آنچه می تواند به شما کمک کند به SEO طولانی مدت شما آسیب برساند.

روش های SEO کلاه سیاه در واقع می تواند به SEO طولانی مدت شما آسیب برساند بیش از آنچه که می تواند به شما کمک کند. روی TWEET کلیک کنید
چرا سئو کلاه سیاه خطرناک است و می تواند سایت شما را آزار دهد
سئو کلاه سیاه از چند طریق می تواند به وب سایت و برند شما آسیب برساند.

این می تواند منجر به پایین آمدن رتبه های جستجو شود و یا حتی باعث از بین رفتن کامل یک سایت از نتایج جستجو شود. از آنجا که تکنیک های SEO کلاه سیاه به صراحت با شرایط خدمات موتور جستجو مغایرت دارد ، موتورهای جستجو در صورت استفاده از این روش ها ممکن است سایت ها را در صفحات نتایج جستجو جریمه و حتی ممنوع کنند.
این فقط نتایج کوتاه مدت (در صورت وجود) ایجاد می کند. از آنجا که استراتژی های کلاه سیاه از حفره های موجود در دستورالعمل های جستجو استفاده می کنند ، نتایج حاصل از این تاکتیک ها پس از رفع شکاف ناپدید می شوند. این به طور مداوم اتفاق می افتد ، زیرا موتورهای جستجو همیشه در جستجوی راه حل هایی هستند که مردم برای بازی در سیستم استفاده می کنند.
این یک تجربه ضعیف ، آزار دهنده یا گمراه کننده برای مخاطبان ایجاد می کند. بسیاری از روشهای کلاه سیاه ، تجربه کاربری ضعیفی ایجاد می کند که می تواند باعث شود کاربران یک صفحه را ترک کنند. همچنین می تواند مارک تجاری را اسپم و غیرقابل اعتماد جلوه دهد.
اگر می خواهید قابلیت جستجوی طولانی مدت داشته باشید و اعتماد کاربران را جلب کنید ، از SEO کلاه سیاه خودداری کنید. از بهترین روشهای اخلاقی و پایدار برای سئو استفاده کنید.

اگر می خواهید قابلیت جستجوی طولانی مدت داشته باشید و با کاربران اعتماد ایجاد کنید ، از SEO کلاه سیاه خودداری کنید. به TWEET کلیک کنید
9 تکنیک SEO کلاه سیاه
برای جلوگیری از ناراحتی موتورهای جستجو و کاربران ، روی تکنیک های SEO کلاه سفید تمرکز کنید و از روشهای SEO کلاه سیاه زیر استفاده نکنید.

1. انتشار دسته ای از محتوای بی کیفیت
موتورهای جستجو وب سایت هایی را که محتوای بسیار با کیفیت زیادی دارند ترجیح می دهند. از آنجا که ایجاد محتوای با کیفیت بالا آسان یا ارزان نیست ، بسیاری از بازاریان کلاه سیاه سعی دارند با انتشار محتوای کم کیفیت و کم ارزش و ارزان ، سیستم را شکست دهند.

به جای این تاکتیک کلاه سیاه ، محتوای مربوط و ارزشمند SEO را برای خوانندگان ایجاد کنید که هدف جستجو را پاسخ دهد.

2. پر کردن کلمات کلیدی و محتوای تکراری
پر کردن کلمات کلیدی عبارت است از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوای شما برای تلاش در موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحه برای اصطلاح مورد نظر. صفحه ای که درصد تراکم کلمه کلیدی آن بسیار زیاد باشد ممکن است از پر کردن کلمات کلیدی استفاده کند.

محتوای تکراری در تلاش برای جذب موتورهای جستجو ، انتشار همان مطالب در چندین صفحه از یک وب سایت است. هر دو این تاکتیک ها به طور کلی مغایر با دستورالعمل های موتور جستجو هستند.

به جای پر کردن کلمات کلیدی و محتوای تکراری ، از بهترین روش های بهینه سازی کلمات کلیدی و یک جستجوگر محتوای تکراری استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که صفحات شما سیگنال های مناسب را به موتورهای جستجو ارسال می کنند.

3. پوشاندن لباس
Cloaking یک تکنیک SEO کلاه سیاه است که برای فریب موتورهای جستجو در رتبه بندی محتوا برای یک عبارت جستجوی خاص استفاده می شود که با متن صفحه وب مرتبط نیست. Cloaking یک محتوا را به کاربران نشان می دهد در حالی که محتوای دیگری را به موتورهای جستجو نشان می دهد.

4- استفاده از تغییر مسیرهای گمراه کننده
تغییر مسیر هدایت اشتباه یکی دیگر از کلاهبرداری های سیاه است که برای گمراه کردن مخاطبان و موتورهای جستجو استفاده می شود. یک پیوند تغییر مسیر تنظیم شده است که کاربران و موتورهای جستجو را به صفحات مختلف هدایت می کند. متناوباً ، یک صفحه با کیفیت بالا به یک صفحه با کیفیت پایین هدایت می شود تا تلاش شود رتبه بندی جستجوی صفحه با کیفیت پایین را افزایش دهد.

5. خرید بک لینک
در اختیار قرار دادن بسیاری از سایت های با کیفیت برای پیوند به سایت خود یک روش SEO خارج از صفحه است که می تواند رتبه بندی جستجو را افزایش دهد. بازاریابان کلاه سیاه ممکن است به جای کسب ارگانیک بک لینک با کیفیت بالا ، به وب سایت ها پول بدهند تا به سایت خود لینک دهند.

6. استفاده از Link Farms و Private Blog Networks
کشاورزی لینک و شبکه های وبلاگ خصوصی دو راه دیگر است که کلاه سیاه سعی در ایجاد سریع و غیرعادی پیوند دارد. در این شرایط ، بازاریاب از شبکه ای از وب سایت های ایجاد شده صرفاً برای پیوند به سایتهایی که می خواهند رتبه بندی جستجوی خود را بهبود ببخشند استفاده یا پرداخت می کند.

7. نظرات وبلاگ هرزنامه
در تلاش دیگری برای به دست آوردن لینک به وب سایت خود ، بازاریابی که از SEO کلاه سیاه استفاده می کند ممکن است در مورد ده ها و ده ها پست وبلاگ با پیوند به وب سایت خود نظر دهد.

https://academyit.net/products/seo

  • saman abedi