آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت، سئو
google-site-verification: googlec32ffb7769c7dafc.html

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت، سئو

  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سیاه: چیست و چرا باید از آن اجتناب کنید
SEO کلاه سیاه ممکن است برای بهبود رتبه بندی شما و به دست آوردن دید بیشتر در جستجو ، میانبری به نظر برسد. اما قبل از اینکه درگیر این تاکتیک ها شوید ، دو بار فکر کنید. تکنیک های کلاه سیاه بیش از آنکه به شما کمک کنند می تواند به SEO شما آسیب برساند.

سئو کلاه سیاه چیست؟
SEO کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات است که مغایر با دستورالعمل های موتور جستجو است و برای افزایش رتبه بندی جستجو در یک وب سایت استفاده می شود. تکنیک های SEO کلاه سیاه ، هدف جستجوگر را نادیده می گیرند و سعی می کنند با تقلب در سیستم و بدست آوردن دید جستجو از طریق روشهای بی پروا ، بهترین روش ها را دور بزنند.

برای مقایسه SEO کلاه سیاه و کلاه سفید:

سئو کلاه سیاه برای افزایش رتبه بندی از رهنمودهای موتور جستجو بهره می برد.
SEO کلاه سفید برای افزایش رتبه بندی از نزدیک دستورالعمل های موتور جستجو را دنبال می کند.
برخی از بازاریابان استفاده از SEO کلاه سیاه را به جای تکنیک های SEO کلاه سفید انتخاب می کنند زیرا فکر می کنند با الگوریتم های موتور جستجوی بازی ، می توانند قابلیت جستجو را سریعتر یا ارزان تر کنند.

اما SEO کلاه سیاه در واقع می تواند خیلی بیشتر از آنچه می تواند به شما کمک کند به SEO طولانی مدت شما آسیب برساند.

روش های SEO کلاه سیاه در واقع می تواند به SEO طولانی مدت شما آسیب برساند بیش از آنچه که می تواند به شما کمک کند. روی TWEET کلیک کنید
چرا سئو کلاه سیاه خطرناک است و می تواند سایت شما را آزار دهد
سئو کلاه سیاه از چند طریق می تواند به وب سایت و برند شما آسیب برساند.

این می تواند منجر به پایین آمدن رتبه های جستجو شود و یا حتی باعث از بین رفتن کامل یک سایت از نتایج جستجو شود. از آنجا که تکنیک های SEO کلاه سیاه به صراحت با شرایط خدمات موتور جستجو مغایرت دارد ، موتورهای جستجو در صورت استفاده از این روش ها ممکن است سایت ها را در صفحات نتایج جستجو جریمه و حتی ممنوع کنند.
این فقط نتایج کوتاه مدت (در صورت وجود) ایجاد می کند. از آنجا که استراتژی های کلاه سیاه از حفره های موجود در دستورالعمل های جستجو استفاده می کنند ، نتایج حاصل از این تاکتیک ها پس از رفع شکاف ناپدید می شوند. این به طور مداوم اتفاق می افتد ، زیرا موتورهای جستجو همیشه در جستجوی راه حل هایی هستند که مردم برای بازی در سیستم استفاده می کنند.
این یک تجربه ضعیف ، آزار دهنده یا گمراه کننده برای مخاطبان ایجاد می کند. بسیاری از روشهای کلاه سیاه ، تجربه کاربری ضعیفی ایجاد می کند که می تواند باعث شود کاربران یک صفحه را ترک کنند. همچنین می تواند مارک تجاری را اسپم و غیرقابل اعتماد جلوه دهد.
اگر می خواهید قابلیت جستجوی طولانی مدت داشته باشید و اعتماد کاربران را جلب کنید ، از SEO کلاه سیاه خودداری کنید. از بهترین روشهای اخلاقی و پایدار برای سئو استفاده کنید.

اگر می خواهید قابلیت جستجوی طولانی مدت داشته باشید و با کاربران اعتماد ایجاد کنید ، از SEO کلاه سیاه خودداری کنید. به TWEET کلیک کنید
9 تکنیک SEO کلاه سیاه
برای جلوگیری از ناراحتی موتورهای جستجو و کاربران ، روی تکنیک های SEO کلاه سفید تمرکز کنید و از روشهای SEO کلاه سیاه زیر استفاده نکنید.

1. انتشار دسته ای از محتوای بی کیفیت
موتورهای جستجو وب سایت هایی را که محتوای بسیار با کیفیت زیادی دارند ترجیح می دهند. از آنجا که ایجاد محتوای با کیفیت بالا آسان یا ارزان نیست ، بسیاری از بازاریان کلاه سیاه سعی دارند با انتشار محتوای کم کیفیت و کم ارزش و ارزان ، سیستم را شکست دهند.

به جای این تاکتیک کلاه سیاه ، محتوای مربوط و ارزشمند SEO را برای خوانندگان ایجاد کنید که هدف جستجو را پاسخ دهد.

2. پر کردن کلمات کلیدی و محتوای تکراری
پر کردن کلمات کلیدی عبارت است از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوای شما برای تلاش در موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحه برای اصطلاح مورد نظر. صفحه ای که درصد تراکم کلمه کلیدی آن بسیار زیاد باشد ممکن است از پر کردن کلمات کلیدی استفاده کند.

محتوای تکراری در تلاش برای جذب موتورهای جستجو ، انتشار همان مطالب در چندین صفحه از یک وب سایت است. هر دو این تاکتیک ها به طور کلی مغایر با دستورالعمل های موتور جستجو هستند.

به جای پر کردن کلمات کلیدی و محتوای تکراری ، از بهترین روش های بهینه سازی کلمات کلیدی و یک جستجوگر محتوای تکراری استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که صفحات شما سیگنال های مناسب را به موتورهای جستجو ارسال می کنند.

3. پوشاندن لباس
Cloaking یک تکنیک SEO کلاه سیاه است که برای فریب موتورهای جستجو در رتبه بندی محتوا برای یک عبارت جستجوی خاص استفاده می شود که با متن صفحه وب مرتبط نیست. Cloaking یک محتوا را به کاربران نشان می دهد در حالی که محتوای دیگری را به موتورهای جستجو نشان می دهد.

4- استفاده از تغییر مسیرهای گمراه کننده
تغییر مسیر هدایت اشتباه یکی دیگر از کلاهبرداری های سیاه است که برای گمراه کردن مخاطبان و موتورهای جستجو استفاده می شود. یک پیوند تغییر مسیر تنظیم شده است که کاربران و موتورهای جستجو را به صفحات مختلف هدایت می کند. متناوباً ، یک صفحه با کیفیت بالا به یک صفحه با کیفیت پایین هدایت می شود تا تلاش شود رتبه بندی جستجوی صفحه با کیفیت پایین را افزایش دهد.

5. خرید بک لینک
در اختیار قرار دادن بسیاری از سایت های با کیفیت برای پیوند به سایت خود یک روش SEO خارج از صفحه است که می تواند رتبه بندی جستجو را افزایش دهد. بازاریابان کلاه سیاه ممکن است به جای کسب ارگانیک بک لینک با کیفیت بالا ، به وب سایت ها پول بدهند تا به سایت خود لینک دهند.

6. استفاده از Link Farms و Private Blog Networks
کشاورزی لینک و شبکه های وبلاگ خصوصی دو راه دیگر است که کلاه سیاه سعی در ایجاد سریع و غیرعادی پیوند دارد. در این شرایط ، بازاریاب از شبکه ای از وب سایت های ایجاد شده صرفاً برای پیوند به سایتهایی که می خواهند رتبه بندی جستجوی خود را بهبود ببخشند استفاده یا پرداخت می کند.

7. نظرات وبلاگ هرزنامه
در تلاش دیگری برای به دست آوردن لینک به وب سایت خود ، بازاریابی که از SEO کلاه سیاه استفاده می کند ممکن است در مورد ده ها و ده ها پست وبلاگ با پیوند به وب سایت خود نظر دهد.

https://academyit.net/products/seo

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • saman abedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی