اگر قرار است در مورد تکنیک های SEO کلاه سفید صحبت کنیم ، بهتر است این کار را با اطمینان از اینکه همه در یک صفحه هستیم شروع کنید.
SEO کلاه سفید اصطلاحی است که تمام تکنیک های حسن نیت را با قوانین و انتظارات موتورهای جستجو و کاربران آنها پوشش می دهد. اگر نمی خواهید الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو را فریب دهید ، تضعیف کنید یا از آن بزرگتر شوید ، آنچه انجام می دهید احتمالاً SEO کلاه سفید است.
مردی با کلاه سفید SEO را انجام می دهد
این همیشه روش ارجح برای انجام کارها نبوده است. در روزهای اولیه و وحشیانه بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی شرکت های وابسته ، بسیاری از دارندگان وب سایت اولین بازپرداخت های بزرگ خود را از طریق تاکتیک های دست نخورده مانند پر کردن کلمات کلیدی ، رونوشت نامرئی و هرزنامه لینک ها جمع آوری کردند.
بنابراین ، چه چیزی تغییر کرده است؟ چرا سئو کلاه سفید بسیار مهم شده است؟ چند پاسخ وجود دارد.
چه چیزی آن را مهم می کند؟
در حالی که تکنیک های SEO کلاه سیاه نوید افزایش قابل اعتماد بازدید وب سایت از موتورهای جستجو را می داد ، اگر می دانستید از چه تاکتیک هایی استفاده کنید ، SEO کلاه سفید به طور ناامیدکننده کار کندی انجام می داد و به استانداردهایی بستگی داشت که گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیار محرمانه بودند.
با این حال ، اخیراً ، SEO کلاه سفید به دلیل موجی از فناوری جدید ، استانداردهای جستجو و شفافیت ، امیدوار کننده تر از SEO کلاه سیاه است.
ما درک می کنیم که موتورهای جستجو اکنون به دنبال چه هستند. ما می دانیم که کدام استراتژی SEO کلاه سفید نیز با این استانداردها مطابقت دارد
برنامه CTA را بزنید
فقط این نیست که در وهله اول روشهای SEO کلاه سفید خطر کمتری دارند. استراتژی های SEO کلاه سیاه ، مانند پیوندهای هک شده ، و چرخش مقاله ، نوید پاداشی را نمی دهند که قبلاً داده اند.
دلایل بسیار خوبی برای اتخاذ استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی کلاه سفید نسبت به سئو کلاه سیاه وجود دارد ، اما این بدان معنا نیست که رعایت قوانین فقط کافی است. دیگر کافی نیست که یک کلمه کلیدی را در یک عنوان یا عنوان فرعی قرار دهید.
نکاتی و تکنیک های کلاه سفید وجود دارد که به سادگی برای دارندگان وب سایت هایی که می خواهند در موتورهای جستجو رتبه بندی کنند موثرتر است.
در اینجا 9 استراتژی وجود دارد که بیشترین تغییر را در سال 2020 ایجاد می کند.
9 تکنیک SEO کلاه سفید که در واقع تفاوت ایجاد می کنند
https://academyit.net/products/seo
مهم است که درک کنید نه تنها چه تاکتیک هایی کار می کند ، بلکه چطور آنها را کنار بگذارید تا بیشترین تفاوت را برای شما ایجاد کنند. آنچه در زیر می آید همه مواردی است که آژانس من (The Search Initiative) در مورد آنچه که در حوزه سئو کلاه سفید بهتر نتیجه می گیرد و نحوه صحیح انجام آن را فرا گرفته است.
1. محتوای کیفیت را در اولویت قرار دهید
محتوا سلطان بود ، حالا هر چیزی که یک پادشاه را پشت سر بگذارد - امپراطور ، شاید؟ در هر صورت ، محتوای وب سایت شما یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در موتورهای جستجو است و بسیاری آن را در آینده به سمت اهمیت بیشتر گرایش می دهند.
گوگل ربات مقالات با کیفیت را دوست دارد
هرچند به سادگی نوشتن محتوای مرتبط "خوب" نیست. موتور جستجوی Google محتوای سایت شما را براساس طیف وسیعی از سیگنالهای مختلف ارزیابی می کند که شامل…
طول
موضوع
توزیع کلمات کلیدی
پیوندها (و مجریان آنها)
سن
روش درست برای نوشتن محتوا این است که مطمئن شوید متناسب با آن ، طولانی ، مرتبط و دارای منابع مناسبی است. ابزاری مانند Surfer برای ارائه تجزیه و تحلیل سریع مشخصات ایده آل برای برنامه ریزی مقاله مناسب است.
شما باید هر زمان که یک محتوا ایجاد می کنید از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات کافی برای پر کردن مقاله خود با اطلاعات ارزشمند دارید. و این برای SEO کلاه سیاه و سفید صدق می کند.
شما می خواهید محتوای شما به اندازه کافی جالب و معتبر باشد تا بتواند از دیگران پیوند بگیرد. این بخش مهمی از تکنیکی است که کمی بعد در مورد آن بحث خواهیم کرد.
یک محتوای با کیفیت می تواند موتور توسعه یک صفحه ، چندین صفحه یا یک وب سایت کامل باشد. با این حال ، محتوا به مدت طولانی احتیاج دارد ، حتی گاهی اوقات بهترین محتوای آن برای بلوغ بین 3-5 ماه نیاز دارد.
بر ایجاد مقالاتی تمرکز کنید که هنوز در آن زمان مرتبط هستند.
ناگفته نماند که سایت شما برای ارضای قصد کاربر شما لازم است. همانطور که مورد بعدی نشان می دهد ، این چیزی است که شما باید تمرکز کنید بدون توجه به اینکه از چه تکنیکی استفاده می کنید.
2. هدف کاربر را راضی کنید
موتور جستجوی گوگل مدتهاست که در ارائه نتایج جستجو با دقت بیشتری با انگیزه های جستجوگران وسواس دارد ، مأموریتی که "قصد کاربر" نامیده می شود. این تقریباً به همان اندازه از SEO کلاه سفید استفاده می شود.
برنامه CTA را بزنید
هر بروزرسانی در مورد ایجاد تعداد و دقت عواملی است که در حدس زدن قصد کاربر انجام می شود. اکنون هزاران سیگنال از این دست وجود دارد و آنها برای اختصاص دادن سایت شما در دنیای آنلاین به ورودی زیادی احتیاج ندارند.
همه کارهایی که شما انجام می دهید ، از محتوای خود گرفته تا طرح سایت و تصاویر شما ، باید براساس اهداف کاربرانی باشد که از طریق موتورهای جستجوی آنلاین به سایت شما می روند.
مت و پیت
چندین تکنیک برای تحقق این امر استفاده شده است. ابتدا در نظر بگیرید که سایت شما در فرآیند خرید به کجا تعلق دارد. آیا کاربران شما به دنبال اطلاع رسانی هستند؟ به چیزی که قبلاً می خواهند متقاعد شوند؟ برای خرید صحیح
- ۹۹/۰۷/۲۰